Clopotelul

clopotel

Poezie dedicată micuţei mele Ariana

Într-o bună zi de toamnă

Către şcoală am plecat,

Mama mă ţinea de mână,

Câte emoţii am încercat !

De copii, şcoala era plină,

Veselie şi lumină,

Când clopoţelul a sunat

Noi spre clase am plecat.

Când colegii, învăţătoarea

Prima dată am întâlnit,

Inima îmi batea chiar tare

Când ea ne-a spus:“Bine ati venit!”

Dar atunci copii eram

Vise înalte ridicam,

În văzduh le-am înălţat

După stele am plecat.

Anii au trecut în şir,

Ne-au rămas doar amintiri,

Scoala-n urmă am lăsat

Si copilul de altădat’.

Într-o bună zi de toamnă,

Iar spre şcoală am plecat,

Cu copilul meu de mâna,

Iar emoţii am încercat !

Clopoţelul iar răsună,

Pe şcolari îi cheamă iar,

– Unde eşti copilărie

Cu surâsul de cleştar ?

Andreea Turcea-Mortier

Leave a Reply

