Sa mai si radem :))

Un tip îi scrie unei foste iubite, pe care n-a mai văzut-o demult:
„N-o să-ţi vină să crezi, dar am devenit un om model.
Nu mai fumez, nu mai pun pe limbă picătură de alcool.
Pentru mine, femeile nici nu mai există. Îmi văd de munca mea şi lucrez mici piese de mobilier. Seara mă culc la nouă,
dimineaţa mă scol la cinci. Dar sper să termin odată cu chestiile astea, poate se dă vreo graţiere…”

Doua surori din spital, in dialog:
– Nu cred ca pacientul de la salonul trei mai are mult de trait!
– Asi! Azi m-a inghesuit in colt si m-a pupat . . .
– Tocmai d-aia. A aflat nevasta-sa!

Leave a Reply

