Despre casatorie….:))

Un tip, la psiholog:
– Sotia mea si cu mine cunoastem toate secretele pentru a mentine o casatorie solida:
1. De doua ori pe saptamana mergem intr-un restaurant dragut, bem vin, servim mancare buna in companie selecta … Ea merge marti, eu vineri.
2. Dormim in paturi separate… Eu la Milano, ea la Genova.
3. O duc peste tot… Dar ea reuseste mereu sa gaseasca drumul inapoi.
4. Am intrebat-o unde vrea sa mearga pentru aniversarea casatoriei si mi-a raspuns: ‘intr-un loc unde nu am mai fost demult’… I-am sugerat bucataria.
5. Ne tinem de mina mereu… Daca nu o fac, incepe sa cheltuiasca.
6. Are un robot de bucatarie electric, un storcator electric, un prajitor electric si zice ca sint prea multe in casa, ca nu mai are loc de ele, unde sa se aseze… Asa ca i-am cumparat un scaun electric.
7. Mi-a spus ca masina nu merge, ca are apa in carburator… Am intrebat unde e masina si mi-a raspuns: ‘in lac’.
8. A facut o masca de argila si pentru doua a zile a fost frumoasa foc… Apoi si-a spalat fata.
9. A urmarit camionul de gunoi, urlind dupa el: ‘sunt in intarziere pentru gunoi?’… Soferul a raspuns: ‘nu, salta inauntru!’.
10. Aminteste-ti mereu asta: casatoria e prima cauza a divortului!
11. Nu am vorbit cu sotia mea de 11 luni… Nu indrazneam sa o intrerup.
12. Ultima cearta a fost din cauza mea… A intrebat ‘ce e pe televizor’, iar eu am raspuns: ‘praf’.
13. La inceput, Dumnezeu a creat Pamantul si s-a odihnit. Apoi a creat barbatul si s-a odihnit. Apoi a creat femeia… Si nici barbatul si nici Dumnezeu nu s-au mai odihnit niciodata si nici nu o vor mai face, in vecii vecilor.

Leave a Reply

