Edeme/ Edema

– O cauza de mare actualitate care duce la aparitia edemelor este folosirea excesiva si fara supravegherea medicului a anticonceptionalelor. Edemul apare deoarece estrogenul (hormonul feminin) continut de aceste pilule determina retentia de lichide in organism.

– Edemele se manifesta mai intai printr-o crestere in greutate a bolnavului sau bolnavei. Daca afectiunea se dezvolta la nivelul gambelor se va constata o umflare a membrelor inferioare insotita de obicei oboseala, manifestari ce apar mai ales seara. Daca edemul se dezvolta la nivelul abdomenului este posibil ca lichidul sa se fi acumulat in cavitatea peritoneala, realizand o ascita. De asemenea, edemul se mai poate localiza la nivelul fetei, a pieptului sau in cavitatea pleurala (dintre plamani si membrana care ii inveleste, numita pleura).

 

– A cause of great current that causes edema is excessive use without medical supervision contraceptives. Edema occurs because estrogen (female hormone) content of these pills cause fluid retention in the body.

– Edema is manifested first by an increase in weight of the patient or patients. If the condition develops in the calves will notice a swelling of the legs usually accompanied by fatigue, events occurring in the evening. If you develop swelling of the abdomen is likely to have accumulated fluid in the peritoneal cavity, making an ascites. Also, one can locate swelling of the face, chest or pleural cavity (between the lungs and the membrane that surrounds them, called pleura).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s