Sa mai si radem :))

 
-Acuzat, esti condamnat la 45 de ani de inchisoare! -Dar domnule judecator, nu cred ca mai traiesc atat!
-Fa si tu cat poti!
 
 
Un mecanic auto român sare în ajutorul Vaticanului: “Dacă iese fum negru sunt duse injectoarele!”

M-am intors catre soacra-mea si i-am spus: “Bravo mama soacra! Ia uite ce bine iti sta, as fi vrut sa te vad asa acum douazeci de ani!”
Atunci nevasta-mea a strigat: – Ce boscorodesti ma langa sicriu’ lu’ mama?!
 
Diferenţa dintre complet şi terminat:
– Dacă te căsătoreşti cu persoana potrivită, eşti complet!
– Dacă te căsătoreşti cu persoana nepotrivită, eşti terminat!
Şi dacă persoana potrivită te prinde cu persoana nepotrivită atunci eşti complet
 
Anunt: Numele meu este Ileana. Am 17 ani. Fac sport. Invat bine. Nu beau si nu fumez. Stiu sa cos si sa tricotez. 200 euro ora.
 
– Gheo, stii ca Ion e la spital?
– Nu se poate! L-am vazut ieri la brat pe bulevard cu o femeie foarte frumoasa!
– Exact. L-a vazut si nevasta-sa.
 
1993 – Toţi aveam un prieten grăsuţ în gaşcă.
 
2013 – Toţi avem un prieten slăbuţ în gaşca

Leave a Reply

